Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



31 december, 2006

Gott Nytt År !

Hoppas att ni alla får en väldigt trevlig nyårsafton och en bra avslutning på 2006.
Vi ska fira nyår med kalkonmiddag och gå på konsert senare på kvällen. Vi hinner nog precis hem för att skåla in det nya året.
Imorgon är det 2007, hmm det kommer ta tid att vänja sig att skriva rätt och det kommer att ske med visst motstånd. Jag gillar nämligen inte ojämna siffror, 3 och 7 är de värsta. Vet inte varför jag hakar upp mig på sådant oväsentligt, men vi har alla våra "issues"som äldsta dottern ofta säger.
Vi ses 2007!
När jag skriver detta, lyssnar jag på Nina Simone som sjunger Here comes the sun och den känslan tar jag med mig in i nästa år.

6 kommentarer:

Bloggblad sa...

Gott nytt på dig med.
Mitt barnbarn är född 030703... tur att vi tycker att treor och sjuor är magiska och inte otäcka..

Linda sa...

Gott Nytt År Panter!
Jag tycker inte om 4:or...
De blir inte så fina när man skriver för hand ;)

Ha en bra kväll! Kram

Amber sa...

Gott Nytt År Panter!! Hoppas du får en fin nyårskväll - det låter så!

Marge_II sa...

Gott Nytt År, Panter!!!

Tankevågor sa...

Ett riktigt Gott Nytt år önskar jag dig! Tycker också att sjuorna blir tråkigare att skriva än sexorna....men sen kommer 2008 0ch då blir det runt och bra igen! :)

Lena sa...

Jaha, nu är det då 2007 och inte märker jag solen ute, snarare blåsten, men nu går vi vidare. Så alla: jag hoppas på en synnerligen bra första januaridag för oss alla.