Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



08 april, 2007

Kapacitet

"Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor, snarare har de grått ludd som flugit in i huvudet på dem av misstag."
Nalle Puh


Det bara att inse att det är dags att få bort luddet. Två dagar kvar, snarare en och en halv, av ledigheten och ska något ske, måste det bli nu.


Om någon, till skillnad från mig, inte har något att göra i kväll rekommenderas Strictly Ballroom på tv4 film kl. 20.00.

2 kommentarer:

Bloggblad sa...

Jag tycker nog att jag lyckats få undan en hel del ludd under mitt bloggningsfria påsklov. Fast ett par dar till skulle inte skadat alls...

Lena sa...

Grattis! Här är det mycket ludd kvar tyvärr. Varför är alltid ledigheter för korta? Kan det ha att göra med planering?