Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



14 augusti, 2006

Alltid samma röra!

Fattar inte att vi i mitt arbetslag alltid ska prata om och bestämma flera saker samtidigt.
För en strukturerad människa (hmm) blir det rörigt och ogörligt. Har lagt minst en timma i kväll på att reda ut vad vi egentligen bestämde. Nu finns det ett fint protokoll på mailen.
I morgon blir det kompetensutveckling i ämnesgrupper, rätt OK.
Jag var en av de få som skubbade från en skärgårdsfärd med mat nu i kväll. Känner att jag inte riktigt orkar umgås fullt ut första dagen. Det räcker med 8 timmar. Lite varligt får man allt ta det.

Har riktig ångest inför vandringsresan på Korsika- två veckor bort - så jag tränar stenhårt. Finns väl risk för att jag behöver vila en vecka istället :-)

Vi har här hemma (4 personer) i stället försökt lugna bonusbarnbarnet, som bara gråter. Tänder... Himmel så ledsen han var. Just nu är det lugnt.

3 kommentarer:

Lilla B sa...

Semestervandring eller med jobbet?

Lena sa...

Semester!!! Om nu fyra till sex timmars vandring fem av sju dagar kan kallas semester. Självvalt hur som helst.

Bloggblad sa...

Jag hängde med på vår tur till skärgården - det var jättetrevligt, men som sagt- lite mycket umgående redan på första dagen... från 8.30 - 23.30...

Är lite trött idag...