Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



22 juni, 2007

Lite av varje

Vår stationära dator har tagit en paus - hoppas vi...Lite nervös blir jag ju med tanke på alla bilder och dokument, mest bilderna.

Här har det regnat 18 mm sedan igår och i Halmstad 91 mm. Det ger lite perspektiv.
Äldsta dotter och kompisar firar midsommar i stugan, hoppas att de inte flyter bort.

En fördel med regn är att mygg och knott försvinner temporärt. På vår kvällstur mötte hunden och jag bara grodor och 45 kvigor. Kvigorna var inte på rymmen, men osvuret är bäst.

I morgon verkar det bli bättre förutsättningar för uteaktivieter, så det kanske är dags att börja med de goda vanorna som jag bestämt mig för att jag borde ha.

4 kommentarer:

Villa Nian sa...

45 kvigor...

Lycka till med uteaktiviteterna, hos mig blir det nog inomhus idag....grått och rått!

Anonym sa...

Hej :)
Jag ville bara önska dig en fortsatt trevlig och skön midsommarhelg :D

Lilla B sa...

Kollade några webkameror på västkusten igår och såg att det var blötare än blött.
Tycker att allt blir lite segt och trist när det regnar oupphörligt.

Lena sa...

Omväxling förnöjer och fram på eftermiddagen kom solen. Här har gräsmattan klippts och allt känns MYCKET lättare. Även i Halland har solen värmt och torkat upp en del.