Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



30 juni, 2007

Snart åker jag

Ett kort från förra sommaren, men utsikten är densamma. Hav, horisont, salt och tång - jag längtar verkligen.
På måndag åker barnbarnet och jag de 27 milen. Äldsta dottern ansluter under några dagar. Hon har upptäckt att det kan vara livat i Halmstad...
Nästa helg åker jag hem för ett kalas och byter barnbarn mot hund, för ytterligare två veckor. Makens semester stämmer inte med våra veckor i år, synd.

3 kommentarer:

Tankevågor sa...

Såg att din blogg fyllt ett år och ber att få gratulera!

Din boklista var lång och varierande.Jag känner igen det där hos mig själv. egentligen tycker jag inte om alltför läskiga och spännande böcker....men jag läser dem på sommaren. Så då kan jag rekommendera Larssons böcker. jag har inte läst den sista med ska göra det i dagsljuset ute på ön.
Jag slår sen ett slag för "Nu vill sjunga dig..." som du sett på min blogg.
Men en som jag kom att tänka på nu är Linn Ullmans debutbok : "Innan du somnar"
Du kanske har läst den? Ha det gott!

Anonym sa...

Grattis härifrån också!

Så mysigt det ser ut på bilden. Ha det jätteskönt där borta!

Lena sa...

Londongirl:Tack! Linn Ullmans bok har jag tänkt på flera gånger faktiskt...

Monica: Tack! Nu ska jag bara njuta och hoppas på det fina vädret :)